vrijdag 5 september 2014

September wat vliegt de tijd

alweer bijna een zomer voorbij, wat gaat dat snel en om nu te zeggen dat het een mooie zomer was ,nou hij was nogal kwakkelig dit jaar met veel regen ,kijk dat is voor de planten wel goed maar voor ons mensen die  in de zomer ook echt zomer willen is dat toch minder.
Ik heb dit jaar pastinaak worteltjes en bonen gezaaid boontjes waren heerlijk  de rest volgt nog ,ook heb ik mee gedaan met wie kweek de hoogste zonnebloem daar ben ik op de vijfde plaats ge eindigd  met een eervolle vermelding dat onze bloem wel de grootste zo daar kunnen de vogels hun buikje vol aan eten,op dit moment niet helemaal in orde dus het tuinieren is op een heel klein pitje  nou ja als alles goed gaat volgend jaar er maar weer tegen aan toch nog een jaar dan ga ik met pensioen  ongeveer in deze perioden. krijg ik ook weer meer tijd voor de tuin, want ik blijf het leuk vinden.








  



Geen opmerkingen: