dinsdag 12 maart 2013

groene vingers

Het is nu nog wat fris, maar het verlangen om naar mijn tuin te gaan is aardig aan het groeien.
tien jaar geleden hebben we een volkstuin met huisje gekregen, en ik wist niet dat ik groene vingers had hihihi maar aldoende leerd men toch!.
groenten telen was niet bebaald het beeld dat ik voor ogen had, maar wel rozen en clematis enzo dat zag ik wel zitten. maar sinds vorig jaar .hebben we fruit bomen ,zo is er een peren boom een abrikozenboom een appelboom en een stoofperen boom ,ook heb ik frambozen geplant en rode bessen en een druif, ben benieuwd hoe deze het allemaal hebben gehouden nu met de winter,groenten heb ikin hele grote bloempotten gekweekt sla en rode kool en ik moet zeggen dat ging prima en was lekker dus dit jaar doen we dat maar weer.

Geen opmerkingen: