dinsdag 12 maart 2013

permacultuur

Feb
17

Het is toch een verbazendwekkende dag vandaag, de zon schijnt volop maar als je naar buiten ga is het toch behoorlijk fris.Het water is nog niet aangesloten dus werkt de wc en de kraan nog niet beetje lastig nu Dirk een beetje in de lappenmand zit, maar dat komt goed.
Al een beetje nagedacht wat ik verder met mijn tuin wil , en als het over een week of twee wat beter is en het water is aangesloten ga ik flink aan de gang, alles moet nog gesnoeit worden maar dat laat ik dan toch liggen dus dat is het werk niet. Ik heb me verdiept in de permacultuur, en dat bevalt me wel en wil ik ook toepassen in mijn tuin ,kijk spitten deed ik allang niet meer dus dat is al een begin.ook wil ik mijn kleintjefruittuin uitbreiden met groenten en bodembedekkers en dan kijken wat daar het voordeel van is. als het bevalt gooi ik een groot deel van mijn tuin op de schop.

Geen opmerkingen: